UGC-SKOLAN

Just nu Àr intagningen stÀngd. SÀtt upp dig pÄ vÀntelistan för att fÄ förtur nÀr vi öppnar. Det Àr inte bindande pÄ nÄgot sÀtt.

VÄNTELISTA!

FÖR DIG SOM VILL BLI CERTIFIERAD UGC-KREATÖR

DET HÄR SÄGER VÅRA ELEVER:

VI SOM STÅR BAKOM UGC-SKOLAN

Maria Lennberth har jobbat som influencer och UGC-kreatör under flera Ă„r. Hon stĂ„r Ă€ven bakom ML Social Media — UGC-byrĂ„n som matchar kreatörer med företag.

Alexandra Bylund Àr digital entreprenör som utbildar Social media managers bÄde genom sin webbutbildning Social Media Academy och genom sina böcker.

SÄTT UPP MIG PÅ VÄNTELISTAN!

VILL DU JOBBA MED SOCIALA MEDIER?

DET HÄR ÄR EN WEBBUTBILDNING FÖR DIG SOM...

... vill bli bekvÀm framför kameran
... redan Àr bekvÀm framför kameran och vill utvecklas
... vill bli certifierad UGC-kreatör
... vill lÀra dig om affÀren runtomkring
... vill tjÀna pengar pÄ sociala medier
... Àlskar att skapa innehÄll och att fÄ vara kreativ
... vill jobba med sociala medier
... vill kunna styra dina arbetstider
... vill vara platsoberoende

DETTA FÅR DU I UTBILDNINGEN

✧ KursinnehĂ„ll genom flera moduler och lektioner dĂ€r du lĂ€r dig ALLT du behöver för att jobba som UGC-kreatör — bĂ„de det kreativa och sjĂ€lva businessen.
✧ Du bygger upp din egen portfolio med exempelvideos sĂ„ att du kan sĂ€lja in dig sjĂ€lv Ă€ven om du inte har tidigare erfarenhet.
✧ Du kan vĂ€lja till att bli Certifierad UGC-kreatör vilket innebĂ€r att du fĂ„r personlig feedback pĂ„ ditt material sĂ„ att du kĂ€nner dig trygg med att det hĂ„ller en hög kvalitet nĂ€r du sen ska söka uppdrag.
✧ Du fĂ„r chans att fĂ„ en plats i ett kreatörsteam dĂ€r du kan bli erbjuden UGC-uppdrag genom ML Social Media.

VEM KAN BLI UGC-KREATÖR?

Du kan vara ung eller gammal! Det som Àr lite extra roligt med UGC-branschen Àr att mÄnga företag Àven söker Àldre personer som Àr 50+, men alla Äldrar Àr eftertraktade!

Du behöver inte vara tekniskt kunnig.

Det rÀcker att du har en mobiltelefon för att kunna utföra jobbet.

Du behöver inte ha ett visst antal följare, du behöver faktiskt inte ens ha sociala medier.

Du behöver inte vara van att stÄ framför kameran men behöver förstÄs öva pÄ det innan du spelar in ditt material.

SÄ med andra ord: DU kan bli UGC-kreatör om du bara har viljan och engagemanget. Företagen vill ha alla slags mÀnniskor!

DET HÄR SÄGER VÅRA ELEVER:

VANLIGA FRÅGOR

DIN CHANS ATT BLI PLATSOBEROENDE!

Vem kan jobba med UGC?

Feb 27, 2024

Vad fÄr man i lön som UGC-kreatör?

Feb 12, 2024

Jobba som UGC-kreatör